jo no tinc virus informàtics, i tu?

24 d’octubre 2008


Ja deu fer un 5 o 6 anys, des que em vaig instal·lar per primera vegada una distribució de linux, al meu PII 233mhz, i diguem que la cosa no va acabar d'anar massa bé, i vaig abandonar la idea de passar-me al software lliure, però des de fa uns 3 anys, amb la versió 5.10 de l'ubuntu, vaig mig convertir-me. Havia tingut sempre instal·lat al portàtil, el winXP, i alguna distro de linux (red hat,opensuse/suse/linkat, k/ubuntu/debian). Però finalment m'he passat a tenir instal·lat, només l'Ubtuntu. La veritat, que tot i que costa fer uns quants googles aprendre a fer algunes coses, a la llarga veus que tens un sistema operatiu potent, flexible, modificable, que tens gairebé el mateix software que hi ha per a windows, en versió lliure al linux. i el millor de tot, la majoria de software bàsic per a usos ofimàtics (processador de text, presentacions, full de càlcul, ...) te'l trobes en llengua catalana. Falta poc per a la nova versió de l'ubuntu, us recomano que us passeu al linux, no us penedireu.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ahorra que lo que tu no gastes s'ho gasta el Benach tunejant el cotxe oficial amb els diners de tots.

Anònim ha dit...

i el rei?