"Sóc abstemi, però cada dia em prenc un whiskey doble "

06 de març 2009
Què pensaríeu sí una persona digues "Sóc abstemi, però cada dia em prenc un whiskey doble" ... segurament faríeu el crit al cel o diríeu que és un mentider, això em passa quan sento la famosa frase "no soy monárquico, soy juan-carlista". No sé si tindré molts lectors que siguen "juancarlistas" o si aquesta petita entrada al meu serà molt llegida. El juancarlisme és monarquisme, i per tant és acceptar el sistema nacionalista espanyol que imposa la constitució espanyola.

La hipocresia espanyolista no acaba aquí, molts persones que es declaren no-nacionalistes, en canvi defensen la legalitat constitucionalista i juancarlista, per tant ... són nacionalistes espanyols encara que parlin en llengua catalana o es facin fotos amb un senyera. Perquè com deia Goebbles s'ha de dir que tothom pensa igual per fer que tots pensin el que tu vols ... però això ja serà el tema d'un altra reflexió al meu bloc.