Felicitats, mestre. (carta a Gervasi Aspa). publicat a "El Punt" 30-05-07

30 de maig 2007
M'han publicat aquesta carta, a "El Punt". hehehehe


Vas ser mestre meu, a l'escola, al Sant Miquel, on m'havies fet classes d'història. Va passar el temps i feia ja uns cinc anys que només t'anava veient pel poble, però no teníem contacte, quan vaig llegir que et presentaves el 1999 com a candidat per Esquerra Republicana de Catalunya. Jo ja feia un temps que simpatitzava amb l'independentisme i com que sabia que eres bona persona vaig votar-te. Sí mestre, vaig ser d'aquelles 174 persones que confiava en tu, almenys que siguesses regidor i poguesses evitar que Deltebre fos un poble governat pel Partit Popular. Van vindre uns anys de lluita, on molta gent va alçar-se per reclamar lo que era seu, l'aigua del riu, i el 2003 vaig acompanyar-te en el segon assalt. Van ser unes eleccions difícils, però per fi vam aconseguir que Esquerra entrés a l'Ajuntament. Fa tres anys vas decidir entrar a formar part del govern. Em vas tornar a donar una lliçó: em vas dir que per pujar la gent t'havia de conèixer i sobretot sacrificar-se i treballar per ella, que els habitants de Deltebre mereixen este sacrifici. I ara després que Tere, Miquel i tu, hàgeu passat moltes hores treballant, has aconseguit el que és de justícia: ets el cap de llista que ha obtingut més regidors a Deltebre, 8; 1 per cada any que has lluitat pel poble, i 2.559 vots, gairebé 1 per dia que ha passat. Felicitats mestre, del teu exalumne, company de lluita i amic.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona a Gervasi i a tu pels resultats. Estic molt content de veritat.
Espero que sigui un canvi de rumb a Deltebre que falta li fa. Veig un poble apàtic i estancat, caient en la decadéncia. A veure si renaixem una mica i ens posem a l'altura d'altres municipis del nostre nivell.

Un ciutadà esperançat.

Anònim ha dit...

no sé com sirà com a polític, com a persona un 10,

jo l'he tingut tame de mestre i a més m'ajudat personalment sense cap interes,

només me sap mal no haver-lo pogut votar, ja que estava de viatge

Unknown ha dit...

Ara per ara hi ha molta il.lusió, que es la base per a ajudar en aquest nou projecte en que ja esta inmersa l'inmensa ciutadania de Deltebre. Govern i oposició, cadascu en les seves diverses posicions han de fer que de les seves accions i treballs nomes la societat deltebrenca surti beneficiada i reforçada.