Feina nova i perdut pel vallès

09 de març 2007
Després de temps, un fil sobre la meua vida personal :P

He començat a treballar en una nova empresa, que s'encarrega de la gestió de depuradores d'aigues industrials. La feina està ben remunerada per tractar-se un contracte amb pràctiques, i a sobre sobre un tema dels quals trobo prou interessants, la gestió de l'aigua i més d'haver estat organitzant les I,II i III Jornades per una Nova Cultura de l'Aigua, a la URV. També havia fes 2 mesos de pràctiques a l'estiu a les EDAR del montsià, per tant ja sabia de que anava la feina.

Aquesta empresa m'ha fet anar un parell de dies al vallés (sta perpètua de la mogoda), com man germana està vivint i estudiant al costat a sant cugat, vaig decidir anar-me'n dimecres cap a allà.

Quina odissea! entre la pluja, la nit, em vaig perdre per terres de la catalunya central, no esmentaré detalls, però vaig estar a punt de girar cua i tornar cap a terres tarragonines. Després d'haver sobreviscut un parell de dies per aquelles terres, avui de tornada he passat pel mític peatge de martorell que sempre surt a les notícies del trànsit. Peatge.... paraula que els espanyols no coneixen, i que enriqueix a la caixa....

ho deixo que no volia posar-me polític en aquest post.


espero que la pròxima vegada que torne al vallès ho pugue "disfrutar" millor.

1 comentaris:

Robert Bellaubí ha dit...

Enhorabona per la nova feina! Esper oque et vagi molt bé, i que almenys, l'empresa et pagui els peatges... però no estaven ja suprimits??? jeje bueno, tampoc em ficaré jo ara amb això.

Lo dit, enhorabona i endavant les atxes!