Cap de setman al poble, i retrobada amb antics amics i companys de classe

25 de març 2007
... Avui un altre post, sobre els aspectes personals. Després del viatget al Vallès, ja feia uns dies que me passava de km per a la revisió al taller. Un motiu per baixar. Dissabte teniem esmorzar de militants i simpatitzants d'esquerra. 2n motiu per baixar. Feia 3 setmanes que no baixava. 3r motiu per baixar.

Divendres tarde ja estava al meu estimat poble. Passejant cap a les quatre carreteres, me vaig trobar amb Basco, que havia vingut des de Tenerife per al casament de Ruben Osky. Vaig pensar que seria un bon motiu per quedar-me dissabte la nit, i no pujar cap a Tarragona, en busca d'un oci-nocturn que no trobo al poble.

Divendres havia quedat amb dos companyes simpatitzant del partit per fer una cerveseta al Clàssic. Son dos xiques molt majes de la meua "quinta". Al dia següent una anava al casament l'altra no.

Dissabte matí. Esmorzaret de colesterol a la seu d'Esquerra. una forma de començar i posar-mos a treballar de cara a estes properes eleccions municipals. Per la tarde tranquilita fent un caferet a l' Universal llegint la Veu de l'Ebre. A la nit, va ser una retrobament amb molta gent, de la que havia anat al casament, persones que feia anys que no veia. Vaig estar a gust, content de saludar a tants coneguts, en un moment de la meua vida, on em plantejava d'on venia i que era, trobar-me amb esta gent, esta gent que vaig compartir la infància, una gent que val la pena lluitar i que aconseguixen un futur millor, per això estic orgullós d'estar a Esquerra. Perquè treballarem per esta gent. perquè natros també som gent com ells.

PD: Narcís, si llegeixes això posa'm un comentari.