Els Catalans, els jueus de l'estat espanyol

18 de setembre 2007
Divendres la nit al Rock'n'Riu, em vaig trobar amb un del poble, i em va comentar que sortia amb una alemanya, i l'experiència que havien tingut tant ell com ella per les espanyes. Des de atacs constants a les persones catalanes i l'independentistes, tota classe d'insults.

Diumenge van fer la genial pel·lícula "The Pianist" i en una escena, surt un militar alemany, dient "a los judíos os gusta mucho el dinero" quan estant en condicions d'esclavitud i els deixen comprar 4 coses i comerciar amb elles, curiosament frases similars i substitunt el mot jueu per català, s'empra molt a les espanyes, curiós tot i que no comparo l'holocaust jueu ni la brutal repressió que fa actualment israel sobre palestina. Em refereixo a que si a alemanya atacar o insultar als jueus és delicte, a l'Estat Espanyol no ho és insultar als catalans.

Encara vols ser espanyol? Jo no.