coneixent deosdads

04 d’agost 2007
després d'una setmana dura, ja que he estat pels matins a constantí i les tardes a la planta de santa perpètua, anit va ser especial, més que especial curiosa, ja que em vaig quedar a sant cugat, al pis de man germana, però lo curiós és que haviem quedat amb 3 Deosdads més Albert, Cristina i Núria, uns cosins segons que no coneixem.

Va ser l'Albert que mitjançant l'skype va contactar amb man germana, i d'allí pel msn el vaig conèixer jo. La veritat va ser molt, molt curiós i explicant-mos coses de part de familia que ens toca a cadascú i les diverses anecdotes sobre el nostre cognom Deosdad, del qual tots som família, i bastant pròxima.

Un altra curiositat sobre esta branca Deosdad és que son pericos, quan tots els de la banda "ebrenca" som culers (los bessonets en son un exemple) almenys no son merengues com el meu fillol.

...

un fil personal, que feia dies que no posava.

salut

2 comentaris:

Anònim ha dit...

WOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




DONCS MIRA.... INVESTIGANT JO TAMBE SOBRE EM MEU COGNOM E ARRIVAT AQUI JEJE




JO TAMBE SÓC DEOSDAD I COM QUE SEMPRE MAN DIT QUE ELS DEOSDAD SÓM DE LA MATEIXA FAMÍLIA....



JEJE





SI VOLS AGREGAM

NIKA_619@HOTMAIL.COM


ADEW

Anònim ha dit...

JO TAMBE SOC DEOSDAD SOC EL GERMA DE LA MONICA Y HEM DIC ERICK DEOSDAD JEJEJE Y TINC UN FILL QUE ES DIU = QUE JO!!!NO TINC MSN XO ALGUNA VEGADA MAGRADARIA QUE ENS VEGESEM TOTS PLEGATS FA OLTISIMS ANYS QUE NO VEIG A LA CRISTINA A LANA Y AL ALBERT ERA JO MOLT Y MOLT PETIT.WENO UN ABRAZO MUY FUERTE Y ESPERO QUE OS CUIDEIS TODOS!!!!!VIVA LOS DEOSDAD!!!!JEJEJE